onsdag 18 februari 2009

Ytterligare en altrad telåda

God morgon på er! Hoppas starten på er vecka har varit bra. Min har inte varit den bästa, men nu börjar det ta sig...i dag kommer vår nya soffa...jippie. Ska bli så spännade att få se den :). Vi ska till Ikea en snabbis i dag också och köpa ett nytt soffbord, så jag hoppas att denna jobbdagen går fort!!!

Här kommer några bilder på ytterligare en alrad telåda som jag har lite snäckor i. Att samla snäckor är något jag bara måste göra när jag är på en strand (undrar hur många kilo snäckor och sten pappa har fått släpa hem från Öland under åren :)).


Texten har jag stansat ut i Cuttlebugen med alfabetet "Hippie Chick", dekorationerna kommer från Panduro och snäckorna har jag plockat på Koster.
Ha nu en skön dag och ta hand om dig!


***Kram EmmJa***

PS: Bilder på nya soffan dyker upp framöver :)

1 kommentar:

Anonym sa...

super snyggt *nickar*

Ha de gött.
kram Gurkiss