onsdag 25 mars 2009

Grattiskort

God förmiddag! Hoppas att allt är bra med dig! Idag tänkte jag lägga upp det sista av de kort jag gjorde på pysselhelgen för ett bra tag sedan nu. Ni får ursäkta de dåliga bilderna, men jag hoppas att det går att se ändå :)

Som stomme har jag använt ett grönt blingpapper där jag har embossat en Inkidostämpel i rosa glitter. Ballongerna och etiketten har jag stansat ut i min cuttlebug och det prickiga pappret är klippt med mönstersax.
En av ballongerna har jag även embossat i cuttlebugen och lagt ett lager med glitterlim på.

Närbild på den embossade Inkidostämpeln. Det står "Gratulationer till dig på din bemärkelsedag", och är helt underbar.

Ikväll ska vi fira av en kollega som ska gå i pension nästa vecka, så det ska bli trevligt. God mat och chokladprovning är ett helt okej sätt att avsluta sin anställning på, eller hur?

Ha nu en fortsatt härlig dag och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

OOOh vilket fint kort, jag gollade verkligen den embossade cirkelstämpeln!!
Superfint!!