söndag 26 juli 2009

Lite nytt- grattiskort

Hej på er! Hoppas att helgen har varit bra! Vi njuter för fullt av semestern...härligt! Det var några dagar sedan jag uppdaterade ser jag...tiden går ju så fort när man är ledig, så man glömmer bort vilken dag det är, med det är ju ett tecken på att man verkigen kopplar av :).

I dag har vi varit på loppis i Moheda, på jakt efter en karmstol till Robban. Vi har bestämt oss för att byta ut våra skrivbordsstolar, och då ville han ha en karmstol. Han hittade en jättefin stol till ett bra pris, den behövde bara en avtorkning och en ny klädsel till sitsen, så nu är den tipptopp...jättekul. Nu är det bara min stol som skanas, men jag vet inte riktig vad jag vill ha...får ta mig en funderare på det :)

Jaja, nog med babbel. Här kommer några bilder på ett kort jag gjorde till en kusin som fyllde 18 år för ett tag sedan. Såhär blev det:

Jag ville göra det ganska så killigt, så det blev i svart och grått, med lite färg på stämpelmotivet.
Stämpeln kommer från Bildmålarna och är färglagd med promarkers.

Texten har jag stansat ut i min Cuttelbug med alfabetet " Moonlight" från Quickutz. För mer effekt la jag ett lager 3D-lack på texten.


I hörnen på stämpelmotivet duttade jag lite svart pearlmaker och några av blommorna har fått ett lager 3D-lack.

Det var allt från mig i dag! Ha en fortsatt skön söndagkväll och ta väl hand om dig! Lämna gärna ett spår efter dig innan du smyger vidare :)

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: