måndag 19 oktober 2009

Lila kort och nya utmaningar...

Hej på er! Hoppas att allt är bra och att din helg har varit skön! Vi har haft en skön helg där vi har varit flytthjälp, eller snarare upp-packningshjälp.

Jag har även väntat med spänning på svar om ett jobb jag har sökt. Det är ett jobb inom samma koncern jag jobbar nu, men inom en annan enhet och i dag fick jag beskedet. Jag fick det!!! Glädjetårarna sprutade efter att jag fått veta, så nu väntar nya härliga utmaningar. Har som sagt väntat med spänning och när den släppte så gick det inte att hålla tillbaka tårarna. Är så otroligt glad och jag har fortfarande inte fattat det riktigt, men det sjunker väl in så småningom :)

Nog om jobbet (även om jag skulle kunna prata på om det i evigheter), jag har ju lite pyssel att bjuda på i dag också. Det är ett födelsedagskort jag gjorde i förra helgen. Det blev helt i lila och såhär ser det ut:

Stämpeln kommer från hÄnglar och har blivit en av mina favoriter. Jag tycker att den är så bra att använda på grattiskort och så är det lätt och rolig att måla. Den här är färglagd med promarkers. (Bilderna är inte de bästa, men det är svårt att fota nu när mörkret kommer så fort.)

På rosetterna har hon fått lite sticklers och på skorna finns en dutt med lila pearlmaker. Hon är fastsatt med 3D-kuddar.

Texten är i foam och är utstansad i min Cuttlebug. Ovanpå har jag även lagt ett lager 3D-lack för mer effekt.

Nu är det sovdags för mig, är helt slut efter det underbara besked jag fick i dag. Ha en fortsatt härlig vecka och ta väl hand om dig!

Sov gott!

***Kram EmmJa***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till jobbet! Första gånegn på din blogg - jag är så imponerad av din pysselförmåga - så vackra kort!

Kram / Kamilla

Anonym sa...

stort Grattis !!!!! kram sandra

Mahlin78 sa...

Grattis till nya jobbet vännen! Kommer du på träffen i helgen? Kram, Malin.

monica sa...

Stort grattis till nya jobbet!!! Vilket gulligt kort! Stämplen är supersöt =)

Kram!

Jenny sa...

Grattis till det nya jobbet!
Hoppas att vi ses i Växjö i helgen!