måndag 1 mars 2010

Bloggcandy

Hej på er! Hoppas att helgen har varit bra! Min var kanon, var ledig i fredags och ägnade hela dagen åt pyssel...så härligt. Jag fick i hop två layouter som jag blev riktigt nöjd med (bilder på dem kommer inom kort). För övrigt har jag tillbringat största delen av helgen just i min pysselhörna. Jag har köpt mig en tavellist till mina Pearlmakers mm. som Robban hjälpte mig att sätta upp. Jag var även nere på Panduro och köpte mig några små bokstäver som jag nu har målat och satt upp på väggen ovanför mitt skrivbord (bilder kommer även på detta). Men andra ord är jag helnöjd med helgen!

Idag tänkte jag bara upplysa er om att Mahlin78 firar 5000 besökare på sin blogg, och detta firar hon genom att lotta ut den här härliga bloggcandyn. Skynda dit och var med du också!!!


Det var allt från mig i dag. Nu är det sängdags, har haft en tryckande huvudvärk hela dagen och den vägrar att släppa :( så det blir lite läsning och sedan sovdags för min del. Ha en fortsatt skön vecka, så återkommer jag med helgens projekt inom en snar framtid :).

Ha det gott och ta väl hand om dig i snökoaset!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: