tisdag 6 juli 2010

Beställningskort

Vilken sommar vi har! Underbart och nerräkningen till semestern är i full gång...jobbar en och en halv vecka till.

Idag tänkte jag bjuda på ett beställningskort som legat ett tag nu. Det var tänkt till en tjej som fyller 12 år och såhär blev det (bilderna är sådär, men det får gå ändå):

Bakgrundspappret är ett grönt cardstock som jag stämplat med en watermark- stämpeldyna och det lila pappret hade jag i mina gömmor. Stämpeln kommer från Magnolia och är färglagd med distresser och texten är utskriven på datorn. Blommor från prima och rosor och blad från Landstoken.

Närbild på Tilda och hennes katt.

Igår blev det en tur till Landstoken för lite shopping...härligt. Hittade ett perfekt papper till de blivande semesterbilderna och så klart en hel del till:)

Nu blir det en stund i soffan sen dags för sängen. Ha det bra i sommarvärmen och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Perfekt kort till en 12-åring :-) Skönt att det "bara" är 1,5 vecka kvar till semestern! Själv jobbar jag 3,5 vecka till innan det är min tur :-/

Åsa/asamia sa...

Å så sött kort!
Hoppas du får en skön semester!
Tack för att du besöker och skriver i min blogg, det är så kul att se vem som hälsat på. Kram♥