onsdag 8 april 2009

Altrad äggkartong

Jaha, då var det bara en dag kvar att jobba...skönt :). I morgon får vi stänga lite tidigare på jobbet, så jag ska bege mig en sväng till Helena på Landstoken och se om jag hittar något fint (risken är väldigt stor, det är inte många gånger jag har åkt därifrån utan en kasse i handen :)). Här kommer några bilder på påsktemat. Det är en äggkartong som jag har altrat precis som många andra. Inuti ligger det sex kinderägg och en liten påskhälsning till min käraste.

Tilda kommer från Magnolia och är målad med akvarellfärger och fastsatt med 3D-kuddar. Påskstämpeln kommer från Inkido, papprena från Landstoken och bandet har jag hittat i mina gömmor :)

Det var allt för i dag, nu är det läggdags för mig!

Ha en riktigt skön skärtorsdag med mycket godsaker och påskkärringar.

God natt!

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Kamilla sa...

GLAD PÅSK vännen :D
Helt underbar äggkartong du gjort!!
Kram kram

Mikaela sa...

vilken vacker äggkartong.