söndag 15 november 2009

Pysselhelg och beställningskort

Oj, vilken helg jag har haft. Det har varit pyssel för hela slanten...mamma och moster har varit på besök hela helgen (Robban blev ivägskickad), så här har varit rena tomteverkstaden, underbart! Hela köket har varit överfullt med pysselsaker, inklusive köksbordet med dubbla iläggsskivor :)...kan det bli bättre? Jag hann med några julkort, ett flaskkort och några etiketter till cellofanpåsar (bilder på detta kommer inom kort). Vi testade även att frosta ljuslyktor...superkul :). Tyvärr gick som vanligt helgen alldeles för fort, och det känns alltid lika vemodigt när de åker här ifrån :(.

I dag tänkte jag visa ett lite sent farsdagkort som jag gjorde på beställning åt en jobbarkompis.

Den söta stämpeln kommer från hÄnglar och är färglagd med promarkers.

Närbild på lillkillen...han har fått guldknappar i form av pearlmaker på sina hängslen.

Bokstavstickers med 3D-lack.

Blommor med glittersticklers måste så klart också vara med :)

Nu blir det mys i soffan för min del (man blir allt lite seg efter en hel helg med pyssel). Ha en fortsatt skön kväll och en bra start på nästa vecka. Ta hand om dig och skriv som vanligt gärna en rad innan du går vidare.

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

monica sa...

Vad härligt det är med sådana pysselhelger! Ser fram emot att få se resultatet ;-)

Kram!