måndag 9 augusti 2010

Livstecken med ett tackkort

Hallå där...det var länge sedan. Tänkte ge ifrån mig ett livstecken. Jag njuter av min semester i fulla drag så därför ha bloggen fått stå åt sidan ett tag nu.

Vi har haft tre underbara veckor hittills, med bland annat sol och bad på Öland och ett besök i London. Det var mitt första besök i London och jag kommer garanterat återvända :). Jag har även hunnit med en rejäl städning och utrensning här hemma och det känns alltid lika befriande att göra det.

På pysselfronten har det varit relativt lungt...har hunnit med ett tackkort som ska skickas till ett par vi fick låna en Londonguide av (den var till stor användning). Såhär blev det:

Pappret hittade jag i min spillbits-låda och jag vet inte var det kommer ifrån. Stämpeln kommer från hÄnglar och är färglagd med distresser. Hörnen är en punch från Martha Stewart.

Glitterstickles på kjolkanten och kragen och så ett lager 3D-lack på blomman.

Blommor och en liten charm...tyckte en te-kanna passade bra för ett tackkort med London-anknytning :)


Nu ska jag njuta av min sista semestervecka. Blir nog ev sväng till Öland igen och förhoppningsvis bra väder. Ha det gott och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Härligt med semester :-) Kul med en London-resa oxå! Kram

NuttesPyssel sa...

Jättefint kort!
Stämpeln är så söt. =)

Nilma sa...

Det var ett superfint kort!

Åsa/asamia sa...

Å vad kul med Londonresa, förstår att ni hade underbart där.
Kortet är superfint, och vilken supersöt liten tekanna du hittat.
Tack för din kommentar hos mig, alltid så kul att se vem som kikat förbi.
Kram ♥

Unknown sa...

Ljuuuvligt kort i härliga färger! Och jättefint färglagt =D

Ha en fin lördag!
Kram
Malin