söndag 3 oktober 2010

Full fart framåt...

Då var det snart måndag igen. Jobbveckan avslutades med en två-dagars kurs i Stockholm. En superspännande kurs som gav otroligt mycket nya tankar och erfarenheter! Gårdagen tillbringade vi på Ölands skördefest tillsammans med goda vänner...jättemysigt!

Idag blir det ett grattiskort med en liten muffins.

Ett ganska enkelt kort med papper från Maja Design och stämpel från Prickiform.

Bokstavsstickers med 3D-lack. Muffinsen är färglagd med distresser.

Glitterstickes på blåbären och kanten av stämpelpappet.

Baksidan.

Blommor från Prima.

Blev ett kort inlägg i dag, men det var allt från mig i dag. Nu är det sängdags och full fart mot en ny arbetsvecka. Ta väl hand om dig och lämna gärna ett avtryck efter dig.

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å ett sånt sött kort! Enkelt och snyggt =)

kram
malin

Linda sa...

Hej Emma!
Tack för besöket och den fina kommentaren på min blogg.
Punchen jag användt är en Martha Stewart, har lånat den av en kompis, tyvärr så verkar den vara svår att få tag i Sverige, men pröva på e-bay, den kanske finns där. Själv har jag kommit på att du lika gärna kan använda en hjärtstans, ska snart lägga upp ett kort på min blogg där jag användt just hjärtstansen, ser nästan lika dant ut.

Boxen, menar du den med Halloween tema?
Den är en klädd ljudboks box, inte svårare än så =)
Ha en toppen dag!
/Linda