måndag 1 juni 2009

Födelsedagskort till en 15-årig kille

Jaha, då var det måndag igen (känns som jag har sagt det ett antal gånger på kort tid, men tiden bara rinner ju i väg) Hoppas att helgen har varit bra! Min har varit kanon och vilket väder det har varit, helt underbart! I lördags var vi nere i stan och köpte blommor till balkongen, och oj vad fint det blev. Tycker att det är så härligt att plantera nya blommor. I går var vi hos mamma en sväng och firade mors dag. Självklart fick hon blommor ett ett litet kort jag gjort (bilder på det kommer senare).

Idag tänkte jag lägga upp några bilder på ett födelsedagskort jag gjorde för ett tag sedan. Det var till en kille som fyllde 15 år och jag tyckte att svart och grått borde passa till det. Såhär blev resultatet:


Jag har använt en svart botten och tre olika gråa och svarta papper att dekorera med. Två av papprena är glittriga och köpta på Panduro för länge sedan. Edvin kommer från Magnolia och är färglagd med promarkers och självklart fastsatt på 3D- kuddar (bara för ovanlighetens skull).

Närbild på Edvin.

Nu är det snart dags för mig att gå hem...härligt. I dag har vi haft stängt på kontoret (som kompensation för 6/6) så det har varit väldigt lungt här idag, men växeln var tvungen att vara öppen, så jag ska vara ledig på onsdag i stället, då min syster tar studenten...jag längtar :)

Ha nu en fortsatt härlig och skön måndag och njut riktigt av det underbara vädret!

Sköt om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: