torsdag 28 maj 2009

Lo- Julen 2007

Ja, då var det torsdag igen och nedräkningen till helgen är i full gång...skönt. I tisdags var jag på Landstokens sommaryra tillsammans med en vän. Mycket folk, trångt och varmt, men ändå härligt och jag gick hem med två kassar och ett leende, så med andra ord som vanligt efter ett besök hos Helena :)

För övrigt var jag ute och åt middag tillsammans med mina kollegor i går kväll, och vi hade jättetrevligt. Ikväll har jag varit och fotat min lillasyster som har sin studentbal i kväll...oj vad fin hon var :).

Tänkte visa en lo jag gjorde för ett tag sedan med foton från julen 2007. Såhär blev den:

Fotot har jag redigerat och gjort om i lite antik stil för att inte röra i hop färgerna för mycket eftersom pappret är så fint i sig.

Jag satte fotot på en vit fotomatta och stack under ett litet tårtpapper i hörnet.

Texten kommer från "jolly"-paketet från Quickutz och är fastsatt på 3D-kuddar.

Ett ganska kort inlägg blev det i dag, men nu ska jag snart krypa ner i soffan och kolla på säsongstarten av "Oskyldigt dömd".

Ha det bra och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: