måndag 7 december 2009

Till en vän...

Hej på er! Hoppas att helgen har varit bra och att du har haft en skön andra advent! Jag har haft det kanon...handlade julklappar för glatta livet i lördags, och i går var det slappedag på schemat...härligt! Nya jobbet är super...underbart att få lära sig nya saker och tiden bara rusar ju fram (otroligt nog fortare än vanligt), såå härligt! Är så trött på kvällarna, så tyvärr har bloggen fått lida lite av det :(...hoppas att ni har överseende med detta.

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjorde till min fjärde kollega i förra veckan. Hon är så mycket mer än en kollega, hon är en vän för livet. Såhär blev det:

hÄngeln är färglagd med promarkers och fastsatt med 3D-kuddar. Hon har fått ett litet guldhjärta runt halsen och pearlmaker på skorna för lite mer effekt.

Texten är små bokstavsstickers som har fått ett lager 3D-lack.

En blomma med lite glittersticklers (självklart). Inuti kortet skrev jag Siv Anderssons dikt om vänskap, en jättehärlig dikt som jag tyckte passade in här.

Det var allt för mig i dag. Nu är det faktiskt sängdags för mig, trots att klockan inte är så mycket, men är man trött så är man! Ha en fortsatt skön vecka och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Underbart när kollegor blir vänner för livet! Hoppas hon blev glad för kortet! Kram kram

Åsa/asamia sa...

Vilket fint kort till kollegan. Fina detaljer och färger!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättesött kort! vilken fin blogg du har!