måndag 2 februari 2009

Altrad låda för kort

Då var det vardag igen...hoppas att helgen har varit bra. Det har min, vi var på stan i lördags, men hittade inget speciellt och i går blev det mest pyssel. Jag håller på att altra ett litet hus att ha i min nya hylla, bilder på det kommer om ett tag :).

Här kommer bilder på en låda jag har altrat. Tänkte att jag ska ha färdiga kort i den.

Texten är från Cuttlebugs alfabet "Hippie chick". Det lila pappret med prickar har jag köpt på Landstoken.

Fjärilen har jag också stansat ut och embossat med min lilla gröna vän. Jag har även chalkat kanterna och lagt lite stickles på.

Rosorna har jag gjort efter ett tips som jag hittade hos "Kamillas kryp in på nätet". Spetsen hittade jag i en låda.

Visst blev de bra :)

Nu ska jag gå och dega framför tv:n, har huvudvärk så i dag blir det inget pyssel för min del :(

Ha en bra måndagkväll och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Casa Ottman sa...

Vad söta små blommor. Var det sådana du hade igår på den fina asken?
Kanske ska du ha en kurs för mig ;)
Hälsningar
Helena