onsdag 11 februari 2009

Altrad telåda

Så har snart halva denna arbetsveckan gått också...helt otroligt. Igår blev det endel fotande för bloggen, så nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera :).

Här kommer några bilder på en telåda jag altrade för ett tag sedan. Det är en sådan låda med fyra olika sorters te i. Som ni ser har jag mina brads i den. Texten har jag stansat ut i Cuttlebugen med alfabetet "Curls and Swirls". Alla kanter har jag chalkat för att mjuka upp känslan lite.


Stämpeln kommer från Magnolia och är färglagd med Promarkers. Tildas vingar har fått ett lager sticklers för att skimra lite extra. Visst är hon söt...



Innuti gjorde jag små fack som jag fäste med fast med dubbelhäftande tejp i botten av asken.

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig!


***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

Åå vilken fin låda du gjort! Supersöt, och så himla fiffigt med de små facken inuti!