torsdag 10 september 2009

Annorlunda grattiskort

God kväll kära bloggläsare. Som vanligt var det ett tag sedan jag uppdaetarde här, och jag lovar att jag ska bli bättre på det...kvällarna går ju bara så fort när man kommer hem från jobbet :(

Denna veckan har varit väldigt upptagen...har haft möte på jobbet och en del träning så den har bara försunnit. Skulle ha tränat även i dag, men jag har haft hvudvärk hela dagen, så lusten försvann ganska tidigt :(

Idag tänkte jag lägga upp ett kort jag gjorde i helgen. Det är ett ganska annorlunda kort mot vad jag brukar göra, men det var väldigt kul och jag blev nöjd med det.

Stämpeln är från hÄnglars "Lingon och blåbärs"-kit och är färglagd med Promarkers.

Cirklarna har jag stansat ut i min Cuttlebug med Spellbinder-dies. I hålet satte jag fast ett tunnare papper med skimmer och stämplade innuti kortet så det syns igenom.

Blommorma har jag stansat ut med min nya punch. Varje blomma har fått en liten dutt med pearlmaker i mitten. Bladen är också stansade med en punch.

Närbild på hÄngeln...tycker hon är jättesöt!

Inkido-stämpeln innuti kortet...även här hamnade det några blommor och blad.

Har börjat att även dekorera baksidorna av mina kort eftersom man oftast vänder på ett kort när man får det...blir ju lite roligare helhet då.

Det var allt från mig i dag! Är otroligt trött så nu blir det sovdags för mig!

Ha en fortsatt skön kväll , en underbar fredag och en trevlig helg! Ta hand om dig!

God natt!

***Kram EmmJa***

6 kommentarer:

Kim sa...

Underbara kort! Har tittat runt lite på din sida :)

/Kim

Jenny sa...

Jättefint kort!! Kul att man kan göra så fina blommor med papper och en stans!! =)

Mahlin78 sa...

Snyggt kort! Kanske skulle leta fram min punch jag med för småblommor... :-) Kram!

monica sa...

Underbart kort!!! Gillar verkligen alla små blommor, blir sugen på att ta fram den punchen igen...har nog varit dålig på att använda den den senaste tiden!

kram!

acr sa...

Hur fint som helst! vill också ha tid att leka! Jag diggar blommorna starkt!!

Malin sa...

Så sött kort =D

Kram