tisdag 23 mars 2010

Uppdatering!!!

Usch, jag borde skämmas! Inte uppdaterat här på över två veckor! Fy baljan vad dåligt! Nej, skärpning får det bli! Hoppas i alla fall att du har haft det bra och hittat på massor med skoj. Jag har bland annat hunnit med att vara på Nordiska stämpel- och scrapmässan i Borås tillsammans med mamma men även en konstrunda till Skåne...superhäligt! Veckorna går, som jag alltid tjatar om, i en hej dundrandes fart, så jag hinner knappt med!

Idag tänkte jag lägga upp ett kort jag gjorde till en tjej som fyllde 40 år härom veckan. Såhär blev resultatet:

Kortet går i blått...tyckte att det passade henne väldigt bra. Papperna kommer från Inkido och jag tror att de kom förra våren. Stämpeln kommer från hÄnglars nyårskit 2009.

Hon är målad med distresser och glaset med champagne har fått ett lager 3D-lack. På rosetten i håret har hon fått glitterstickles.

Blommor och blader ska man ha när man fyller år! Blommorna är från Prima och bladen från Landstoken.

På baksidan har jag använt min nya stämpel jag köpte på mässan i Borås. Har länge velat ha en stämpel som det står handgjort på där jag dessutom får plats att skriva mitt namn, men inte hittat någon bra förrän nu :)

Nu blir det lite pyssel. Håller på med ett beställningskort till en nyfödd liten kille, jätteskoj! Ha det gott så hörs vi snart, och jag lovar att det inte dröjer två veckor till nästa inlägg!

Ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: