söndag 9 januari 2011

Mer jul...

Då var det slut med julledigheten för denna gången. Vi har varit lediga i drygt två veckor nu, och det har varit underbart! Vi har gjort några utflykter, fixat och donat lite hemma umgåtts med nära och kära och så har det såklart blivit lite pysseltid. Bildbevis på detta kommer senare.

Jag tänkte avsluta min julledighet med att visa mina två sista julalster för denna gången. Det är två altrade chokladkakor som farmor och farfar fick som en liten julklapp. Såhär blev resultatet:

Papper från Maja Designs julkollektion 2009. Stämplen är från Magnolia och är färglagd med distresser och spetsen är en Martha Stewart punch.

Även detta är Maja Design papper, men från julkollektionen 2010. Stämpel är Magnolia och också färglagd med distresser och även här är spetsen en Martha Stewart punch.

Texten har jag stansat ut med mitt nya Quickutz-alfabet som jag ropade in på Tradera innan jul, vet dock inte vad det heter :(

Närbild.

Närbild igen.

Nu blir det en stund i soffan och i morgon är det nya friska tag som gäller! Ha en fortsatt skön kväll och en bra start på den nya veckan! Ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Så snygga kort! Du - jag tror alfabetet kan heta Santas Workshop. Jag fick det av maken i nyårspresent, bild finns i bloggen! Kram!