onsdag 5 januari 2011

Mer julkort

I dag blir det mer julkort. Jag har inte visat den beställningen jag fick strax innan jul på tre julkort som skulle ges bort i julklapp. Resultatet blev såhär:

Papper från Maja Designs julkollektion 2010. Textstämpeln har jag embossat i guld.

Papper från Magnolias julkollektion 2009.

Papper fån Maja Designs och Magnolias julkollektion 2009. Julstjärnorna har jag stansat ut med min nya die från Magnolia.

Närbild på den fina tomten från Sara Kay. Den är färglagd med distresser och har faktiskt legat oanvänd fram till nu.

Närbild på den embossade stämpeln från Inkido. Tyckte den passade jättebra till kort som ska ges bort i julklapp.

Det var alla mina julkort för denna gången. Jag har ett julalster kvar att visa, och det dyker upp senare i veckan. På mitt schema i dag står att städa ut julen. Nu vill jag ha ljust och fint och bara vänta in våren. Håller du på traditionen och väntar till tjugondedag Knut?

Ha det gott och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: