onsdag 2 september 2009

Bloggcandy hos Kamilla

Har precis kommit hem från ett underbart roligt danspass på Friskis och Svettis! Det var verkligen den roligaste träningen på länge! Man behöver inte kunna dansa sedan innan eller komma i håg några kombinationer,så med andra ord är det bara att köra på (såg säkert inte klok ut, (tur att där inte fanns några speglar ;), men kul var det som sagt!)


Har för övrigt pysslat några kort som jag inte har hunnit fota ännu, ska försöka få det gjort på fredag då jag slutar tidigt från jobbet.


Tänkte påminna om Kamillas bloggcandy. Hon har altrat en jättevacker väska fylld med härligheter...du missar väl inte det?!




I morgon blir det kräftskiva med jobbet...kul och förhoppningsvis mer dans!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite i "Skumtimmen". Jättespännande bok, knappt så jag vågar läsa den, men jag måste ju veta hur den slutar :).

Ha en fortsatt skön onsdagskväll och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: