torsdag 13 maj 2010

Kort på beställning

Ledig...så underbart skönt! Känns som att det är behövligt med en långhelg nu. I går hade jag en härlig dag på jobbet. Var på föreläsning hela dagen och när jag kom ut därifrån hade jag fått enhel del att fundera på. Det var egentligen ganska självklara grejer han pratade om, men ibland behöver man höra dem igen för att verkligen ta dem till sig. Jag avslutade dagen med ett glas vin och en räkmacka tillsammans med en underbar vän...såå skönt!

Idag tänkte jag visa ett beställningskort jag gjort. Bildkvalitén är inte den bästa men jag hoppas att det går bra ändå :)

Papper kommer från Maja Designs nya kollektion. Stämpeln kommer från Magnolia och är färglagd med distresser. Texten är utskriven på datorn.

Blommor, fjäril och lite tyll. Blommorna och fjärilen har fått lite glitter.

Nu blir det vattning av blommor sedan en sväng till moster i Mörrum. Ha en fortsatt skön Kristi himmelsfärd och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: