måndag 24 maj 2010

Nya skor

Idag tänkte jag visa ytterligare en av de utmaningar från bloggpartyt jag valt att göra. Den gick ut på att man ska skapa med där färgerna rött och vitt är framträdande och det var på Ögonblicksbilder jag hittade den. Jag valde att göra en layout på mina nya röda skor. Bilderna blev inte de bästa, men ni får ha överseende med det. Såhär blev den:


Titeln "Nya skor" har jag skrivit med min nya Dymo, inköpt på Clas Ohlson...jag är helnöjd!


Som en liten extra effekt valde jag att sätta öljetter och snöre på lo:n. Bakom har jag satt ett mönstrat papper som jag hittade i min spillåda.


För övrigt har jag haft en härlig ledig dag i dag...har varit på stan en sväng och efter det blev det en sväng till svärmor för klippning och slingning. Nu blir det en stunds mys i soffan framför tv:n, sen läggdags.

Ha det gott och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Snyggt! :-) Härligt med nya skor & klipp/sling! Kram

Theresa/Tette sa...

Så fin LO du har gjort! Och vilka snygga skor ;-)

Tack för att du deltar i min utmaning!
Scrap-kramar från Tette