söndag 23 maj 2010

Kort...

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjorde till en arbetskamrat som fick en liten kille för ett tag sedan. Jag gjorde kortet till Allt om scraps- bloggparty, och då till utmaningen som finns hos Tesa. Den gick ut på att hämta inspiration från denna annonsbilden för barnmöbler:


Såhär blev mitt kort:


Den söta nallen passar perfekt på ett barnkort och kommer från Go Creative och är utstansad med min Cuttlebug. På nosen har han fått ett lager 3D-lack och på bröstet ett litet brad-hjärta. Tassarna har jag satt på 3D-kuddar för mer effekt.


Den nya lille killen ska heta William så det fick bli texten på kortet. Även här har jag lagt ett lager 3D-lack.


I morgon har jag ledig dag och då ska jag passa på att fota lite alster jag gjort så jag hoppas på bra väder. Nu blir det till att njuta av det underbara vädret en stund till. Ha det gott och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: