söndag 5 september 2010

Avslut på veckan...

Söndagkväll...tycker denna helgen gick alldeles för fort! Hade bland annat velat scrappa lite, men det känns som om jag inte hunnit med någonting...trisst! Får hitta (eller rättare sagt ta mig) lite scrapptid i veckan kanske.

Idag blir det ett beställningskort i form av ett tack-kort jag gjorde förra veckan och såhär blev det:

Papper kommer från Inkido och stämpeln är från Magnolia. Inspiration har jag hittat i senaste numret av Magnolia Ink där Malin hade gjort ett så underbart kort.

Bokstavsstickers med ett lager 3D-lack.

Tilda är färglagd med distresser. Blommor och halvpärlor fick också plats på kortet.

Den kommande veckan startar med ett tandläkarbesök för min del...inte kul, men förhoppningsvis blir det ett tag till nästa. Önskar alla härliga bloggläsare en riktigt skön söndagskväll och en bra start på den nya veckan!

Ta hand om dig och skriv gärna en rad innan du skuttar vidare :)

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

Jättefiiint kort, urgulligt med de små bokstäverna, och Tildan är ju så fin!
Kram kram