tisdag 21 september 2010

Grattiskort med tårta

God kväll! Här har det varit lugnt ett tag nu. Har haft fullt upp med beställningskort, 15 stycken närmare bestämt. Mycket pysseltid på sista tiden med andra ord...härligt! Ett av korten blev såhär:

Papper från Panduro och textstämpel från Landstoken. Borden i nedre kanten är en Martha Stewart-punch.

Tårtan kommer från Prickiform (tror jag) och är färglagd med distresser. Den har även fått ett lager med 3D-lack och runt det vita pappret la jag ett lager glitterstickles.

Baksidan med matchande papper och min "handgjort"-stämpel där jag skriver mitt namn och bloggadress så klart :)


Det var allt från mig för idag, blev visst ett kort inlägg, men så blir det i bland. Nu när jag har ett lager alster att blogga, kommer det (förhoppningsvis) bli tätare mellan uppdateringarna.

Ha en fortsatt skön vecka och ta väl hand om dig. Titta gärna in snart igen, och som vanligt blir jag glad om du lämnar en rad efter dig innan du går vidare.

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

monica sa...

Snyggt! Härligt glada färger!!! Ser fram emot fler uppdateringar ;-)

kram

Kamilla sa...

ÅÅÅh vilket färglatt kort, jag blir så glad av det, och snyggt som rackarns var det!
WOOW !
Kram kram