söndag 26 september 2010

Höstmys

Idag har vi riktigt höstväder här i Växjö. Smådugg och blåst...mysigt när man kan hålla sig inne med levande ljus och en bra film...härligt. Gillar när hösten är på väg och man kan just hålla sig inne utan att känna press över att vara ute i det fina värdet och alla måsten utomhus. Idag blir det därför ett höstinspirerat beställningskort och såhär blev det:

Papper kommer från Maja Design, och jag tror de kom förra året...tycker att de är superfina!

En söt liten höstkille med drake från hÄnglar. Han är färglagd med distresser och på sin lilla drake har han fått ett lager 3D-lack.

Textstämpel från Bildmålarna. Behöver ju inte stå "grattis" på alla kort :)

Baksidan med matchande papper och min "handgjortstämpel" med namn och bloggadress.

Blommor från Prima och bubblor från mina gömmor (tror jag fick dem i en goodiebag på Rottneträffen förra året).

Det var allt från mig i dag. Nu blir det mys i soffan med film och levande ljus. Ha en fortsatt skön kväll och en bra start på den nya veckan!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

NuttesPyssel sa...

Så jättefint kort! Känns lite höstigt på något sätt. Kanske färgerna.
Ha det fint.