onsdag 21 januari 2009

Färgkarta för promarker

Här kommer yttrligare ett av helgens projekt, en färgkarta till mina promarkers. Jag har gjort den med min nya fina rosa "Bind it all" som jag fick i födelsedagsprensent av min underbara sambo. det var det första projektet med den och jag är väldigt nöjd med resultatet :). Även denna idén har jag liftat från Jennys kreativa sida. Jag har klätt in den i samma papper som mitt promarkerställ.

På framsidan har jag maskat in en stämpel från Panduro (även denna samma som på promarkerstället). Cirkeln har jag skrivit ut i Word.



Innuti har jag lämnat plats på varannan sida för att kunna stämpla upp ett motiv och färglägga med de färger som finns på uppslaget.



Hjärtstämpeln kommer från Panduro och namnaet på varje färg har jag skrivit ut i Word.

Baksidan

I eftermiddag slutar jag tidigt, så det blir lite pyssel med en vän...härligt!

Ha en fortsatt härlig onsdag!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: