torsdag 15 januari 2009

LO- Gotland

Midsommarhelgen 2007 åkte jag och min sambo över till Gotland. Det var första gången jag var på Gotland och det var häftigt att komma dit.

I denna lo:n ville jag få med ganska många foton, så för att lösa det på bästa sätt så gjorde jag ett minialbum och stoppade i en ficka mitt på sidan. Bildkvalitén är inte den bästa men jag hoppas att ni ser hyfsat i alla fall :)

Texten "Gotland " har jag skurit ut och sedan fäst med 3D-kuddar. Även de mindre fotona är fästa med 3D-kuddar. Pappret som blir fickan har jag fäst med dubbelhäftane tejp.

På minialbumet finns lite journaling för att minnas när vi var där och vad vi gjorde. Albumet är ihop satt med brads som ser ut som små skruvar.






Dekorationsblommorna köpte jag på mässan i Göteborg i höstas och är fastsatta med 3D-kuddar.


Tack för titten och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

PS. Lämna gärna ett avtryck innan du går :).

1 kommentar:

Casa Ottman sa...

Oj, så mycket fint du hinner med :)
Och du får komma till mig varje dag utan att jag tycker att du är tokig ;)
Hälsningar
Helena