tisdag 16 juni 2009

lo- Systrar

God morgon på er! Hoppas att helgen har varit bra! Min har varit lugn och skön. Hade pysseldag med mig själv i lördags och i söndags hade vi Robbans mamma och syster på besök...väldigt trevligt! Har inte träffat hans syster på väldigt länge, så det var roligt att ses igen!

Här kommer några bilder på en lo jag gjorde på mig och min syster under Rottneträffen. Jag gjorde den efter en av skisstävlingarna, men var inte med och tävlade med den. Den blev väldigt enkel och inte riktigt på det sättet jag brukar scrappa, men jag blev väldigt nöjd med den. Det enda som saknas är lite journaling som ska sitta i den lilla fickan.

De mönstarde papperna kommer från Papper WR memory keepers, och jag bara älskar färgerna.

Texten är stansad med mitt nyinhandlade alfabet "Moonlight" som jag köpte på Rottneträffen. Väldigt bra att använda på kort eftersom det inte är så stort.

Närbild på blommorna.

Ha en fortsatt skön midsommarvecka och ta väl hand om dig! Lämna gärna ett avtryck innan du går vidare, det är så roligt att veta vad ni tycker!


***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: