tisdag 23 juni 2009

Pennställ och post-it block

Oj, oj, oj...det var länge sedan det hände något här nu, men tiden har bara inte räckt till :( (och så måste jag säga att lusten att sitta framför datorn när vädret är så underbart som det har varit de senaste dagarna inte är speciellt stor.) Midsommarhelgen var underbar, med god mat, trevligt sällskap och självklart dans runt midsommarstången. Vi tillbringade den hos moster i Mörrum och vädret var väl typsikt midsommarväder med några regnstänk, sol och moln om vart annat...härligt :).

Här kommer några bilder på mitt nya skrivbordskit innehållande ett pennställ och en post-it hållare som nu pryder sin plats på min del av skrivbordet.

Pennstället är gjort i cardstock och dekorerat med Maja Design-papper och post-it hållaren är också gjord i ett underbart Maja Design-papper.


De små rosa rosorna har jag köpt hos Landstoken.


Jag har chalkat alla kanter på pennstället och dekorerat med en ros och ett brunt band.

Nu är det snart dags för en dusch sedan premiären av "Morden i Midsommer" som jag har stora förväntningar på :).

Ha nu en fortsatt skön sommarkväll och ta hand om dig! Lämna gärna en ett avtryck så jag vet att du har varit här :)

***Kram EmmJa***


1 kommentar:

Willea sa...

Så söta - både pennstället och blocket!