måndag 8 juni 2009

Min altrade bokstav

God kväll på er! Hoppas att helgen har varit bra! Min har varit jätteskön...har varit själv hela helgen och bara slappat och haft det mysigt :). Det kändes som att det behövdes efter förra veckan som var ganska hektisk med systers student och allt vad som hör den till. Oj vad bra det blev och nöjd var hon också, så det känns skönt!

Idag tänkte jag visa min altrade bokstav jag gjorde för ett litet tag sedan. Såhär blev den:

Det är en pappersbokstav jag har köpt på Panduro och sedan målat med akrylfärg. Alla kanter har jag chalkat för att ge den ett mer slitet intryck.

Blommorna har jag satt ovanpå ett litet tårtpapper som jag har lagt ett lagt med glittersticklers på.

Jag ville gärna ha med ett uppmuntrande ordspråk eller ett måtto på min bokstav och efter mycket funderande och velande så det fick bli ett citat från Nalle Puh. Han är inte så dum den där björnen ;). Texten har jag skrivit ut på datorn och använt ett "Maja Design" papper som bakgrund och självklart fick jag dit några duttar med pearlmakers också.


Det var allt för denna gången! Lämna gärna ett avtryck innan du rusar vidare!
Må väl och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: