onsdag 12 augusti 2009

Ännu en groda...

God morgon! Nu är jag tillbaka på jobbet och redan inne i vardagen igen...det går fort! Har inte hunnit scrappa någonting de senatse dagarna, men i kväll ska det bli ändring på det...längtar redan :). För övrigt var jag och fikade på stan med en god vän i går eftermiddag...jättemysigt! Vi var på ett nyöppnat litet café här i Växjö som heter Millas, och jag kan verkligen rekomendera det!

I dag tänkte jag visa ett kort som jag gjorde till en födelsedag för några veckor sedan. Det blev ytterligare ett med min groda från "Bildmålarna". Jag tycker den är jättebra att ha till kort som behöver gå lite fortare att göra (jag är inte alltid ute i så god tid tyvärr, måste bli bättre på det!).

Grodan är färglagd med Promarkers och några av blommoran har fått ett lager 3D-lack.

Jag har fäst fast grodan på 3D-kuddar.

Texten är stansad med min Cuttlebug med quickutz-alfabetet "Moonlight". Det har blivit ett av mina favorit alfabet, det passar så bra i storlek just när man gör kort.

Närbild på blomman.

Ha nu en fortsatt skön dag och ta väl hand om dig!

Tack för titten!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

ÅÅÅ vilket underbart kort, och så söt grodan var :D
Kram kram