onsdag 5 augusti 2009

Hemma igen...

Nu är vi hemma igen. Har varit hemma sedan i lördags kväll, men jag har haft så mycket att fixa med så jag har inte hunnit uppdatera här :(.

Resan blev kortare än vad vi hade planerat men vi är mer än nöjda i alla fall. Ärligt talat så är det ganska skönt att vara hemma sista veckan innan verkligheten börjar igen, det finns ju alltid saker att dona med hemma eller hur? Idag har Robban varit snäll och fixat ett nytt ställ för mina Promarkers (bild kommer i morgon) eftersom de verkar ha växt i antal av någon konstig anledning ;). Jag är supernöjd!!!

Tänkte lägga upp ytterligare ett grattiskort jag gjorde för ett tag sedan. Såhär blev det:

Grodan (som har blivit en av mina favoritstämplar och dyker upp tätt som oftast just nu) kommer från Bildmålarna och är färglagd med Promarkers. Några av grodans blommor har fått lite 3D-lack och i hörnen har jag duttat lite pearlmaker.

Texten är utstansad i min Cuttlebug med quickutz-alfabetet "Moonlight" och har fått ett lager 3D-lack för mer effekt.

En vit blomma som jag har färglagt med Promarkers för att få samma färg som på grodans blommor.

Nu blir det mys i soffan och i morgon blir det mer pyssel :)
Ha en fortsatt skön kväll och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: