söndag 24 januari 2010

Fika?

Hallå där! Hoppas att allt är bra med dig! Här rullar det på, är lite seg och har en aning huvudvärk i dag, men det går förhoppningsvis snart över! Hade konstutdelning på jobbet i går (vi har en konstförening och jag sitter med i styrelsen), en mycket trevlig tillställning med massor av folk och fina konstverk. På eftermiddagen begav vi oss till svärmor för att fira hennes födelsedag. Vi hade jättetrevligt och fick underbart goda våfflor till fikat...såå gott!

I dag tänkte jag visa ett kort som jag har haft liggande, eller snarare hängande på väggen ett bra tag nu. Det har inte blivit av att jag fotat det tidigare, men i dag blev det gjort. Det är ett kort jag gjorde bara sådär, utan någon speciell anledning och jag blev supernöjd med det :). Såhär ser resultatet ut:

Det är ett inbjudningskort till att komma på fika. Tyckte att stämpeln från hÄnglar passade utmärkt till det, så det fick bli så. Hon är målad med distresser (ett av mina första försök till detta) och har sedan fått lite 3D-lack på hjärtat och muffinsen. Papper kommer från Inkido.

Närbild på bagerskan.

Textstämpeln kommer också från hÄnglar.

Texten har jag stanast ut i min cuttlebug med alfabetet "Moonlight" från Quickutz.

Det var allt från mig för denna gången, men vi hörs snart igen! Ha en fortsatt skön söndag och en underbar vecka! Nu blir det mer pyssel för min del :) Ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Så söt bagerska! :-) Läckert att vrida papprena på snedden - får försöka komma ihåg det och testa själv nån gång! Kram

Unknown sa...

Så sött kort =D

Kram
malin

Penni sa...

åh så gott med våfflor!! o jättefint kort! Den är så fin den hängeln! :)
Tack för gratulationen också :)