tisdag 5 januari 2010

Mer julkort

God fortsättning på det nya året! Hoppas att helgerna har varit underbara för dig också! Julafton firade vi hemma hos oss och det var sådär lugnt och skönt som det ska vara på julafton, med massor av god mat och många fina julklappar (fick bl.a. en symaskin av min underbara sambo, så framöver blir det även lite av den varan här i bloggen). Nyår firade vi i Ronneby Brunn tillsammans med Robbans familj...supermysigt!

Idag tänkte jag visa resterande julkort som skickades ut (bättre sent än aldrig). Ni får ha överseende med den dåliga bildkvalitén (Robban åkte i väg med vår kamera innan jag hann fota korten, så jag fick i panik ringa syster och låna hennes, och att använda sig av en Nikon när man alltid kör Canon annars är inte det lättaste). Hoppas ni ser ändå :). Såhär blev de i alla fall:










Figurstämplarna kommer från hÄnglar och Magnolia och är färglagda med promarkers. Alla papper kommer från Maja Designs eller Magnolias julkollektion 2009 samt några från Inkidos julkollektion 2008. Textstämplarna kommer från antingen Inkido eller Bildmålarna och de flesta är embossade i guld. Blommorna är en liten retropunch och grenarna är punchen "Pine" från McGill.

Det blev ett inlägg med många bilder och lite text, men så får det bli :). Nu ska jag återgå till min pysselhörna en stund och bara njuta av att vara ledig!

Ha det gott och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Grymt snygga julkort! :-) Kram