söndag 31 januari 2010

Bokmärke

Oj vilken mysig helg jag har haft. Har spenderat den tillsammans med mamma, moster och en himla massa pyssel...superhärligt! Hoppas att din också har varit bra. Här i Växjö snöar det för fullt just nu, och riktigt kallt är det också...vintern stannar nog ett tag till :).

Idag tänkte jag lägga upp ett bokmärke jag har haft liggande ett tag, men nu äntligen är det fotat och redo att läggas upp här ;). Såhär blev resultatet:

Grunden är vit cardstock och sedan har jag dekorerat med ett blått blingpapper, lite bokstavsstickers, blommor och lite tyll.

Bokstäverna har fått ett lager 3D-lack på sig.

Blommorna satte jag ihop med brads som sedan fick lite glitterstickers på sig.

Det blev ett kort inlägg i dag, men jag utlovar snart ett nytt. Ha en fortsatt skön söndag, en härlig vecka och ta väl hand om dig i snön!

Skriv gärna en rad innan du går vidare, det uppskattas alltid!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: