tisdag 9 februari 2010

LO- När löven faller av

Ja, då var det redan tisdag igen, attans vad tiden går... Förra veckan var jag själv hela veckan, Robban var i fjällen, men nu är han hemma igen...skönt! Visst kan det vara härligt att vara själv någon kväll eller två, men en hel vecka blir drygt (tur är väl det i och för sig, vore ju hemskt om det vore jobbigt att han kom hem igen).

För övrigt rinner ju tiden som sagt i väg, och jag har varit så otroligt trött efter jobbet den senaste tiden, så jag har bara inte orkat att uppdatera här, men jag hoppas att det vänder snabbt :).

Idag tänkte jag visa en lo jag gjorde för några helger sedan. Det är ett foto som har legat i säkert ett halvår innan jag kom på hur jag skulle göra. Såhär blev resultatet som jag är väldigt nöjd med:

Basen är ett vitt cardstock, och sedan har jag använt ett papper som har legat i min papperslåda väääligt länge, men nu kom det till användning.

Texten "När löven faller av" är en rad ur sången med samma titel, och jag tyckte att den passade bra här. Bokstäverna är utstansade med min Cuttlebug med "Moonlight"-alfabetet från quickutz. Över bokstäverna har jag lagt ett lager 3D-lack.

Detaljbild

Nu ska jag återgå till soffan och titta på slutet av Bygglov. Ha en fortsatt skön kväll och en härlig vecka så hoppas jag vi hörs snart igen! Ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: