söndag 21 februari 2010

Bara jag

Hallå där! Hoppas att helgen har varit bra. Vår har varit kanon. Igår låg vi framför TV:n hela dagen och i dag har det blivit lite pyssel...Härligt! Det går ju inte att göra så mycket annat i det här oändliga snöandet. Jag tycker det räcker med snö nu, jag vill att våren ska komma!!!

Idag tänkte jag visa en rykande färsk lo, jag faktiskt har fått till i dag :). Det är en lo på mig...har länge velat göra en, men har inte riktigt kommit till skott förrän nu. Den är i ett mindre format då den ska sitta i en ram jag köpt på IKEA. Resultatet blev såhär: (bilderna är inte de bästa, det är inte lätt att fota när mörkret är på väg)

Fotot har Robban tagit på vår balkong när jag planterade blommor förra våren. Pappret är nytt och kommer från Inkido, och det gröna pappret är ett Bazzill Dots swiss och är utstansat med en Spellbinder-die.

Texten "Bara jag" är bokstavsickers som jag har lagt ett lager 3D-lack över.

Berlocken med mitt namn är från ett halsband jag hittade i mitt smyckesskrin när jag städade där för någon helg sedan och jag tyckte att den passade bra här. Jag har gjort en rosett av tyll och fäst fast berlocken där. Här syns även att blommorna har fått lite glitterstickles på sig.

Nu är det snart dags för ett träningspass, och sedan mys i soffan innan veckan drar i gång igen. Det blir en kortare vecka för min del, har tagit ledigt på fredag och det ska bli såå skönt!

Ha en fortsatt skön söndag och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Jättefin. Gillade berlocken. Saknar dig., Var länge sedan vi sågs....
Ha en bra dag
Helena på landstoken

Unknown sa...

Så söt LO! Gillar de söta detaljerna =)
Huvva här vräker snön ner igen...nu är jag så trött på skottning och allt som har med vinter att göra, men här ligger väl snön kvar tills midsommar antar jag ;P

Kram
Malin