torsdag 20 maj 2010

Spår i sanden

Vilket väder vi har haft här i Växjö idag. Under lunchen var det sommarvärme och helt underbart! Nu i eftermiddag och kväll har det regnat och åskat, så det har verkligen varit blandat idag.

Idag lägger jag upp en lo jag gjorde för ett antal veckor sedan. Det är en bild vi tog i Skagen när vi var där på semester förra sommaren. Jag ville hålla den ganska enkel och såhär blev den:

Pappret är ett Bazzill Dots swiss och har en underbar blå färg. Blommorna är från Prima och bladen från Landstoken.

Detaljbild på blommorna med halvpärlor i mitten.

För övrigt skapar jag för fullt just nu. Jag satsar på att vara med i några av utmaningarna i bloggpartyt som några tjejer från Allt om scrap´s forum står för. Inlägg och uppdateringar kommer under helgen. Nu blir det lite tv-tittande innan det är dags att sova. Ha det bra och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: