torsdag 8 oktober 2009

Grattiskram!

Full fart mot helgen...härligt! Denna veckan känns som jag inte varit hemma en enda kväll...har haft möten på jobbet kombinerat med handling och tvätt och då blir det inte mycket kvar av kvällen (ingen tid till pyssel med andra ord).

För övrigt testar jag att uppdatera bloggen på vår nya laptop, och jag måste säga att det känns kanon...skönt att kunna sitta var jag vill och göra det :)

Idag blir det ytterligare ett kort jag gjort med mina nya hÄnglar. Resultatet blev jag jättenöjd med och såhär blev det:

Som bas har jag använt ett grönt cardstock. Texten är stansad med min Cuttlebug med quickutz- alfabetet "Khaki"och har även fått ett lager 3D-lack.

hÄngeln är färglagd med promarkers och runt halsen har hon fått ett guldhalsband med ett litet hjärta.

Blommor och blader i form av rosor och rosenknoppar. hÄngeln har även fått små halv-pärlor på sina skor.

Baksidan fick samma papper som jag använde på framsidan.

Nu är det sovdags för mig. Ha en skön fredag och en härlig helg!

Tack för titten och ta väl hand om dig! Skriv gärna en rad innan du skuttar vidare ;)

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

monica sa...

Vilket läckert kort!

Ha en riktigt skön helg!

*kram*

Mahlin78 sa...

Tjusigt! Kram

linda sa...

vad fint det blev!!