onsdag 14 oktober 2009

Till dig...

God kväll alla härliga! Hoppas att allt är bra! Här rullar tiden i väg som vanligt...fattar inte detta! Idag blir det bara ett kort inlägg från min sida...är så otroligt trött så det blir sängen nästa.

Tänkte i alla fall lägga upp ett "bra att ha"- kort jag gjorde förra helgen. Jag blev väldigt nöjd med det och såhär ser resultatet ut:

Pojken med draken kommer från hÄnglar och är färglagd med promarkers. Jag tycker att han är underbart söt och passar perfekt på ett pojkkort.

Några blommor som jag hittade i mina gömmor. De fick lite sticklers för mer effekt.

Närbild på godingen...han har fått ett lager med 3D-lack på sin drake.

Istället för att skriva "grattis" eller ett namn på kortet stansade jag ut "Till Dig" i min Cuttlebug. Även texten har fått ett lager med 3D-lack.

Som sagt blev det ett kort inlägg i dag. Som vanligt blir jag jätteglad om du lämnar ett avtryck efter dig innan du strosar vidare :)

Ha det skönt och ta väl hand om dig!

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

annicka sa...

Hej hej!
Måste bara skriva vilka fina kort du gör! Det blir så extra oxå när du ger vissa detaljer lite 3D-lack...enkelt men effektfullt...Brukar kika in på din sida sen jag fick syn på din fantastiska bröllopstårteexplodingbox..puh..
långt ord =)...en vacker dag ska jag försöka våga mig på en sån...Må så gott! /Annicka

Åsa/asamia sa...

Superfint kort, med härliga detaljer och små finesser.
Hoppas du får en fin helg, Kram♥

Casa Ottman sa...

Hej Emma,
Vill du sitta med oss på träffen ? Eller tänkte du sitta med någon annan? Vill bara kolla om jag ska ta plats till dig vid våra bord.
//Helena