söndag 4 oktober 2009

Lite nytt...

Oj...redan söndag igen! Denna veckan har bara sprungit i väg och uppdateringen här har varit dålig :( Kan i alla fall börja med att berätta att jag var på mässan i Partille förra helgen...kom därifrån med ett gäng hÄnglar...dessa underbara små ting :). Självklart blev det pysslande för hela slanten i söndags (bevis kommer längre ner).

Har även varit på kurs med jobbet i Stockholm i veckan. En underbar kurs med en superhärlig kursledare...känner mig superinspirerad och fick många nya härliga idéer så jag vet knappt vad jag ska börja med...vill göra allt på en gång :).

För övrigt har veckan som sagt bara sprungit i väg...och något pysslande har det inte heller blivit...ska råda bot på det senare i dag ;)

Tänkte visa ett höstigt födelsedagskort jag gjorde förra helgen...självklart med en av mina nya hÄnglar. Såhär blev det:

Som bas har jag använt ett brunt cardstock och sedan Maja design-papper (också dessa inköpta i Partille). Grattis-stämpeln kommer från Bildmålarna och är inköpt hos Landstoken.

hÄngeln är färglagd med promarkers. Blev väldigt nöjd med färgläggningen och skuggorna...övning ger färdighet ;)

Hon är fastsatt på 3D-kuddar och har även fått små örhängen som jag gjort med min pearlmaker.

Blommor och charms...ett måste på ett grattiskort!

Baksidan dekorerade jag också och självklart hamnade min signatur där också. Lövet i mitten är stämplat med en "watermark"- dyna.

Nu blir det pyssel resten av dagen och jag lovar att det inte ska dröja så långe innan det händer något här igen :)

Ha en fortsatt härlig söndag och en skön start på kommande vecka. Ta väl hand om dig i höstvädret!

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

linda sa...

Du är ju sååå duktig. Är allt lite nyfiken på vad mer för roliga saker du köpt på mässan!! Jag går fortfarande och väntar på epicen så här blir det inte mycket pysslat:-(

Mahlin78 sa...

Snyggt som vanligt :-) Kram

Anonym sa...

hej! du gör så super fina saker. lite dålig uppdatering nu:)ska vi försöka ta en fika en dag?? har tydligen öppnat ett nytt cafe borta vid hemmakväll, jämte soho(gamla smycka) tänkte man kunde testa det.ha det gott kram sandra