onsdag 29 april 2009

Födelsedagskort till en kollega

Hej på er! Hoppas att veckan har varit bra! Här har det rullat på i en väldans fart, så jag har inte hunnit uppdatera här (har lite dåligt samvete för att det har blivit så sällan på senaste tiden) men jag hoppas att ni har överseende med det ;).


Jag kan ju börja med att berätta vad vi gjorde med vår före detta kollega i förra veckan...vi bjöd henne på en helkväll med god mat och dryck och avslutade med ett bubbelbad i en utomhuspool...superhärligt! en sådan kväll är verkligen ett skön avbrott i vardagen som man borde göra lite oftare.


Jag har ju även hunnit med att vara på Rottneträffen i helgen. Ett stort TACK till Helena och Micke på Landstoken för en jättetreligt helg med mycket pyssel och härligt umgänge...underbart! (Bilder på vad jag hittade på kommer så småningom).


Jag tänkte visa ett grattiskort jag gjorde till en kollega som fyllde 60 år för ett tag sedan. Såhär blir det:

Texten har jag stansat ut i min Cuttlebug med alfabetet som följde med i Quickutz "Jolly"-paket som kom runt jul förra året.

Tilda kommer från Magnolia och är en av mina favoritstämplar...jag tycker att den är väldigt användbar :). Hon är färglagd med promarkers och kanterna på pappret har jag chalkat för en mjukare känsla.



Bandet och det blommiga pappret har jag hittat i mina gömmor och rosen har jag gjort själv med hjälp av en blompunch.
I morgon har jag tagit ledigt från jobbet och jag tänkte börja dagen med en skön promenad i det underbara vädret...det är rena rama högsommar värmen här i Växjö, sedan ska jag ta en runda på stan och bara ha det skönt :)

Ha en underbar valborg och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: