måndag 20 april 2009

Födelsedagskort

Hej på er! Det var länge sedan...har haft fullt upp hela förra veckan. Hoppas att helgen har varit bra! Det har min, men oj vad fort den försavann, och inte något pyssel alls...undrar om jag börjar bli sjuk :).

Här kommer i alla fall några bilder på ett födelsedagskort jag gjorde för ett tag sedan. Stämpeln med grattiskramar kommer från Inkido och Tilda kommer från magnolia. I hörnen har jag duttat dit lite vit pearlmaker.


Stämpeln är embossad i lila och utstansad på en rundel från Spelbinders.

Tilda är färglagd med promarkers och hon har även fått ett lager 3D-lack på sin ros. Jag har satt fast henne med 3D-kuddar.

För övrigt så är nedräkningen till Rottneträffen med Landstoken igång för fullt. Tänk, en hel helg med pyssel och massor med prat...ska bli såå roligt!

Ha det så bra och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

2 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Jag vill pyssla!!!!!!
Vad fint kort
Kram
Helena

monica sa...

Underbart kort! stämplen är en av mina absoluta favoriter från Magnolia =)
Ses kanske på träffen till helgen då ;-)