fredag 3 april 2009

Grattiskort till svärfar

God morgon på er! Äntligen fredag igen! Har varit lite dålig på att uppdatera denna veckan, jag fick Robbans underbra förkyldning i alla fall, så jag har legt hemma halva veckan :( men nu är jag på gång igen. Det är helt underbart vårväder här i Växjö i dag, och jag hoppas att det håller i sig över helgen! Idag är det min dag att gå tidigt från jobbet, så då ska jag bara njuta av vädret :)

Här kommer några bilder på ett grattiskort jag gjorde till svärfar för några helger sedan. Tycker att det kan vara lite knepigt att göra kort till killar, men jag blev nöjd ändå.

Tilda är från Magnolia och färglagd med promarkers och grattisstämplen kommer från Inkido.

På tulpanerna har Tilda fått ett lager 3D-lack för lite extra effekt. Tycker hon är jättesöt!

Ha nu en fortsatt skön fredag en en underbar helg! Ta väl hand om dig!


***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: