fredag 20 mars 2009

Grattiskort-stora kramar

Hallå på er! Äntligen fredag igen! Härligt! Har precis kommit hem efter att ha cyklat från jobbet i ett underbart vårväder här i Växjö i dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar...kan det bli bättre?

Här kommer bilder på ytterligare ett kort jag gjorde på pysselhelgen med mamma och moster. Ett ganska enkelt kort, men jag blev nöjd ändå :)

Stämpeln är från Inkido och har blivit en av mina favoriter.

Visst är den härlig :)


Fjärilen och rundeln har jag stansat ut i min lilla gröna pysselkompis och det randiga pappret har jag klippt med mönstersax. Mönstersaxar är något jag inte använder så ofta, glömmer helt enkelt bort att jag har dem...jag får nog flytta dem till ett bättre ställe så jag hittar dem ;)

Ha en fortsatt underbar fredag i vårsolen och en skön helg!

Ta hand om dig och lämna gärna ett avtryck innan du rusar vidare!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: