onsdag 11 mars 2009

Receptpärm

God morgon på er! Hoppas att veckan har varit bra hittills. Min har varit super, ska vara ledig på fredag så jag räknar ner nu :). Ska bli såå skönt att bara ha en hel dag för sig själv med pyssel hela dagen!

Idag tänkte jag visa receptpärmen som jag gjorde på pysselhelgen för ett tag sedan.
Pärmen har jag köpt oklädd för att sedan klä in den i papper från Inkido. Måste säga att det var lite knepigt till en början, men när man väl har fattat vinken så går det som tåget :).

Hela framsidan.
Stämpeln är från Hänglar och färglagd med Promarkers. Den är fastsatt på 3D-kuddar...visst är hon söt :)
På receptetiketten har jag chalkat alla kanter och duttat lite Pearl maker i hörnen .

Blommor och brads från Landstoken.


På ryggen av pärmen har jag stansat ut bokstäver i min CB.

Ha en riktigt skön dag och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

WOW vad snygg pärm :D suuuperfin!!