söndag 29 mars 2009

Grattiskort

Ja, då var den här helgen också slut. Hoppas att den har varit bra! Jag kan inte fatta att tiden går så fort, vi är snart inne i april...helt otroligt. Denna helgen har det inte blivit något pyssel alls. I går var jag på konstrunda en sväng, sedan låg jag i soffan resten av dagen. Robban har legat superförkyld hela veckan, och jag kände mig lite hängig så jag tyckte att det var bäst att vila, och det gav resultat, idag känner jag mig bättre, så håll tummarna hårt för att jag slipper bli sjuk!

Här kommer några bilder på ett väldigt enkelt grattiskort jag gjorde till en kollega som fyllde år för ett tag sedan.

Stämpeln "Grattiskramar" är från Inkido och flickan är från Panduro. Rundeln har jag stansat ut från ett vanligt presentpapper jag sparat. Tyckte att det blev ganska så bra i alla fall :)


Flickan sitter på 3D-kuddar och har fått ett lager 3D-lack på sin blomma och lite sticklers på vingarna.

Ha en skön start på veckan som kommer och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: