söndag 1 mars 2009

LO- sköna höstdagar

God middag! Hoppas att helgen har varit bra så här långt. Vår har varit super, hade en jätteskön lördag med en långpromenad i det underbara vädret som vi hade i Växjö i går. Sedan blev det mest degande framför tv:n och det var såå skönt! I dag är det pyssel som gäller...härligt!

Tänkte lägga upp en lo som jag gjorde för ett tag sedan. Det är från en höstutflykt Robban och jag gjorde en underbar höstdag 2007.


Texten syns inte så väl, men det står sköna höstdagar och är utstansat i min CB med alfabetet "Curls and swirls". Jag har chalkat bokstäverna i olika nyanser av brunt.

Några närbilder på detaljerna.




Ha en fortsatt skön söndag och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Kamilla sa...

Hääärlig dubbel LO :D
Jag är sååå dårlig på att göra LO:s, det är ine kul *skäms* men jag får njuta av andras ;)
Du har en award att hämta hos mig!!
Kraam