måndag 16 mars 2009

Stora kramar

God förmiddag! Hoppas att din helg har varit bra! Det har min. Jag var ju ledig i fredags och det var såå skönt! Hade en hel dag med bara pyssel, och på eftermiddagen kom mamma på besök med fika, så det blev en mysig pratstund. På kvällen packade vi en väska och begav oss till svärmor och sov över hos henne, jättemysigt!

Här kommer några bilder på ytteligare ett kort som jag gjorde på pysslehelgen för ett tag sedan. Såhär blev det:


Stämpeln kommer från Inkido och är utstansad med två av mina nya Spellbinder-dies. Blommorna är embossade i min Cuttlebug.

Stämpeln har jag satt på 3D-kuddar för mer effekt.

På varje blomma duttade jag på lite pearl maker i mitten...tycker att det blir så himla fina små pärlor av det!

Lämna gärna ett avtryck innan du går vidare.

Ha nu en fortsatt skön måndag och sköt om dig!


***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Glimmis sa...

Jättefint och enkelt kort, ibland tycker jag dom blir så vackra och stilrena, och du har lyckats jättebra.

Kram på dig //e